• (Android/iOS) RTS Siege Up! - Medieval War بہت سے پریموجمز کوڈ کرتا ہے۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ بہت سے پریموجمز کوڈ کرتا ہے۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ RTS Siege Up! - Medieval War 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ کھیل بیکار ہے، میں جن یونٹس کو منتخب کرنا چاہتا ہوں ان کو جلدی سے منتخب نہیں کر سکتا جس کی وجہ سے سب مر جاتے ہیں اور میں ہار جاتا ہوں

    واہ، اچھا کھیل ہے جس میں میں اپنا بیس بنانے کی کوشش کر رہا ہوں، اور بہت شاندار اور میں یہاں 65% یا تین آغاز دیتا ہوں، انہوں نے بھی میری بنیاد کو ٹھیک نہیں کیا جو میں اسے بناتا ہوں۔

    زبردست کھیل اور مجھے مسکٹ مین پسند ہوں گے (جو ایک آرچر کی طرح ہے لیکن ایک مسکٹ اور زیادہ نقصان کے ساتھ۔) اور توپوں اور توپ خانے والے بحری جہاز (جو کیٹپلٹس کے مضبوط ورژن کی طرح ہے) .اور مسکٹ اور توپ خانہ بنانے کے لیے ایک نئی عمارت۔ اور مسکٹ مین کی خدمات حاصل کرنے کے لیے ایک نئی عمارت۔

    یہ ایک اچھا تصور ہے تاہم مجھے اپنے واحد سپیئر مین کو ٹیوٹوریل میں منتقل کرنے کی کوشش کرنے میں مشکل پیش آ رہی ہے۔ اس کے علاوہ کیا آپ شاید کوئی ایسی خصوصیت بھی شامل کر سکتے ہیں جہاں آپ اپنے قلعے کی دیواریں اور دروازے خود بنا سکیں۔

    بالکل سلطنتوں کی عمر کی طرح، لیکن آپ کو مائیکرو مینیج کرنا ہوگا۔ آپ کے پاس ایک ہی وقت میں 3 محاذ جنگ ہوں گے اور آپ کو اپنے فوجیوں کو یہ بتاتے رہنا ہوگا کہ وہ حملہ کرنے والے شخص پر حملہ کرے گا نہ کہ دیہاتی یا مچھلی کی کشتی۔

    ٹھنڈا

    میرے خیال میں یہ ایک زبردست گیم ہے، اچھی بحریہ۔ آپ بتائیں کہ آپ کو دوسری جگہوں پر فوج لانے کے لیے ٹرانسپورٹ کشتی کیسے ملتی ہے؟

    فون گیم کے لیے اچھا آئیڈیا اور گیم پلے کافی ٹھیک تھا، لیکن ہر گیم کو کافی وقت لگتا تھا اور جب میں نے اسے ان انسٹال کیا تو انہوں نے میرا نمبر بہت سارے لوگوں کو بیچ دیا۔

    یہ RTS گیم سب سے بہترین RTS گیم ہے جو میں نے کبھی کھیلی ہے یہ آسان اور کھیلنا آسان ہے اور یہ مفت میں تین چیزیں ہیں جو مجھے اس گیم کے بارے میں سب سے زیادہ پسند ہیں یہ میں نے اب تک کا بہترین گیم کھیلا ہے۔

    کیا آپ جہازوں اور ٹینکوں کو اپڈیٹ کر سکتے ہیں جیسے کہ نئے vicle کچھ نئے جنگی جہاز شامل کر سکتے ہیں مجھے امید ہے کہ یہ سچ ہو گا

    RTS Siege Up! - Medieval War Strategie oml

    فوجیوں کی تعداد منتخب کرنے کا آپشن ہونا چاہیے۔

    زبردست کھیل! بہت اچھے کنٹرول اور کھیلنے میں آسان، مجھے نقشوں میں ترمیم کرنا اور آن لائن کھلاڑیوں کو لڑنا پسند ہے خاص طور پر دوستوں! کوئی مسئلہ نہیں بس اسے جاری رکھیں۔

    میں کھیل کے دوران پورٹریٹ کے بجائے لینڈ اسکیپ موڈ کو ترجیح دیتا ہوں۔ مجھے صرف مندر چلانے جیسے گیمز کے لیے پورٹریٹ موڈ پسند ہے، RTS گیمز نہیں۔

    یہ بہت اچھا ہے۔ بنیادی مسئلہ یہ ہے کہ گیم بہت زیادہ جم جاتی ہے، اور عام طور پر تصادفی طور پر، اس لیے مجھے ہر سطح کو دوبارہ شروع کرنا پڑتا ہے جو جم جاتا ہے۔ موبائل rts کے طور پر، یہ aoe2 کے انتہائی آسان ورژن کی طرح محسوس ہوتا ہے۔ مجھے اس بات پر زیادہ اعتراض نہیں ہے کہ یہ گیم کسی حد تک متاثر ہے، لیکن چونکہ یہ PC پر کھیلے گئے گیم کے بعد ماڈلنگ محسوس ہوتا ہے، اس لیے اسے کھیلنا مایوس کن بھی ہو سکتا ہے۔ مجموعی طور پر، کچھ اچھی چیزیں اور میں مستقبل کی تازہ کاریوں کے لیے پرجوش ہوں۔

    RTS Siege Up! - Medieval War Стратегії cop

    اس کھیل نے مجھے سرخرو کیا اور میرا سر گھومنے کی طرح تھا مجھے یہ کھیل پسند نہیں ہے۔

    میرا جائزہ حذف کر دیا گیا تھا اس لیے یہ 2 ستاروں سے 1 ہو جاتا ہے، گیم کنٹرولز خوفناک ہیں، فوجی خود کو غیر کلک کریں گے اور پھر دشمنوں کے ایک گروہ کے خلاف خود کو مار ڈالیں گے، جس طرح آپ فوجیوں پر کلک کرتے ہیں اس سے دستوں کی نقل و حرکت اور یونٹ کی نقل و حرکت ناممکن ہو جاتی ہے! مہم خوفناک حد تک غیر متوازن ہے۔ مجھے کھیل کا تصور پسند ہے صرف اسے نہیں کھیلنا!

    2 3 4 Player Mini Games Szimulációs játékok xunb

    میں نے 3 سال تک کمان اور فتح کھیلی۔ مجھے RTS گیمز پسند ہیں۔ یہ موبائل میں میرا پہلا RTS ہے۔ مجھے اس کھیل سے بڑی توقعات ہیں۔ اس گیم کو ٹروپس اور بلڈنگ شامل کرکے بہتر بنایا جا سکتا ہے۔ میری خواہش ہے کہ وہ ہارس مائنر کو کسانوں کی کان کن میں تبدیل کر دیں تاکہ یہ مسابقتی ہو سکے۔ مجھے فی الحال 3 اسٹار گیم پسند ہے۔ جب تک آپ تبدیلیاں یا نئی چیزیں اپ ڈیٹ نہیں کرتے تب تک انتظار نہیں کریں گے اور میں دوبارہ جائزہ لوں گا۔ KEEP UP DONT GIVE UP.

    مجھے تصور پسند ہے، لیکن کچھ سطحیں آسان ترین ترتیب پر بھی گزرنا ناممکن ہیں۔

    یہ اپنے تصور کو بہت اچھی طرح سے انجام دیتا ہے: سٹریٹجک وارفیئر اور کنگڈم مینجمنٹ لیکن براہ کرم گیم کے کنٹرولز کو بہتر بنائیں، میں اکیلے پریشان کن کنٹرولز کی وجہ سے ان انسٹال کر رہا ہوں۔

    اس کے گرافکس اور دیگر کیڑے بہت احمقانہ ہیں لہذا براہ کرم یہ سب ٹھیک کریں۔

    یہ لاجواب بہترین گیم ہے جو میں نے اپنے موبائل میں کھیلا ہے یہ پی سی پر حکمت عملی گیمز کی طرح ہے۔

    زیادہ نہیں کھیلا لیکن یہ مجموعی طور پر بہت اچھا کھیل ہے۔ جس چیز سے میں سمجھتا ہوں کہ یہ صرف ایک آدمی بنا رہا ہے لیکن میں غلط ہو سکتا ہوں۔ بہرحال۔ یونٹ آسانی سے حرکت کرتے ہیں اور فوری طور پر آپ کے احکامات کی تعمیل کرتے ہیں۔ میں نے اسے 3 ستارے دینے کی واحد وجہ زبان کی وجہ سے ہے۔ یہ ایک مسئلہ ہے جب مجھے گرائمر تھوڑا سا دور ہوتا ہے۔ میری رائے یہ ہے کہ کسی ایسے شخص کو تلاش کرنے کی کوشش کی جائے جو بہتر مکالمے لکھنے میں آپ کی مدد کر سکے۔ میں یقینی طور پر کھیلتا رہوں گا کیونکہ یہ ایمپائر ارتھ کی طرح لگتا ہے اور مجھے وہ کھیل پسند تھے۔ ویسے بھی، بہت اچھا کھیل!

    اسے پیسے پر قبضہ کرنے کے لیے کیوں بدلیں۔ یہ کھیل جو کچھ اچھا کر رہا تھا اس نے اسے برباد کر دیا ہے۔ پرانا جائزہ: کتنا اچھا تازگی کا احساس ہے۔ ایپ اسٹور پر ایک حقیقی گیم۔ دیکھنے والا سمیلیٹر نہیں ہے۔ ہر ایک کو اس گیم کو ڈاؤن لوڈ کرنا چاہئے۔

    بہت مزہ اور بہت مسابقتی۔ میرا خیال ہے کہ انہیں ایک نیا آرچر یونٹ شامل کرنا چاہیے۔ مجھے یہ کھیل پسند ہے!

    ایک مسئلہ ہے کہ یہ مجھے گیم ڈاؤن لوڈ نہیں کرنے دے گا!

    ہر سطح پر کھیلنے کے لیے اشتہار۔ بورنگ

    بہتر ہو گا اگر آسان پر کھیل کر ہرانا اتنا ناممکن نہ ہو۔

    بوٹس آسان پر بھی کام کر رہے ہیں۔ آپ کی فوجیں بیوقوف ہیں اور دوسروں کو فائدہ پہنچاتی ہیں۔ کنٹرول خوفناک ہیں۔

    میں نے یہ گیم تقریباً 2 لیولز پر کھیلی تھی اور چوتھے نمبر پر یہ ٹھیک تھا کہ گیم میں کوئی مسئلہ ہے۔ نمبر 1 یہ آپ کو یہ نہیں دکھاتا ہے کہ تمام فوجیوں کو عمارت پر کیسے حملہ کیا جائے جسے آپ سوائپ نہیں کر سکتے اگر آپ یہ ٹھیک کر سکتے ہیں کہ میں گیم کو ڈیلیٹ نہیں کروں گا۔

    کنٹرول غیر مستقل ہے، بعض اوقات ڈبل کلک کام نہیں کرتا ہے اور جب منتقل کرنے کا حکم ہوتا ہے تو کم از کم 1 حرکت نہیں کرے گی۔

    اچھے گرافکس لیکن آپشنز اسکرول نہیں ہوتے ہیں اور گیم میرے ڈیوائس پر رہ جاتی ہے اور گیم اسٹوری کے دوران آخری بات یہ ہے کہ درمیانی مقام پر میرا کردار سبز تیر کو ٹیپ کرنے پر بھی حرکت نہیں کرتا۔

    پہلے ہفتے کے لیے یہ مزہ آتا ہے لیکن پھر بورنگ ہو جاتی ہے آپ بار بار ایک ہی کام کرتے ہیں میں نے دھوکہ دہی اور اشتہارات بھی خریدے جب میں نے اسے خریدا تو میں ایک دن بعد اس سے بور ہو گیا اور آپ کو وہ رقم کی واپسی بھی نہیں مل سکتی یہاں تک کہ گیم کو مزید اپ ڈیٹ نہیں کریں گے لہذا یہ تمام پیسے کا ضیاع ہے۔

    آپ کو گیم میں توازن کی ضرورت ہے اگر آپ کے پاس ایک کلاؤڈ فیچر ہے جو کیمرہ کو اندر اور باہر کرنے کی اجازت دیتا ہے تو ہم یہ بھی دیکھ سکتے ہیں کہ جب بھی میں نے کوئی نیا گیم شروع کیا تو میں آگے نہیں جا سکا پھر دو فارمز اور شاید تیر اندازی اسٹینڈ کی وجہ سے دشمن فوری طور پر چارج کر سکتے ہیں۔ آپ پر حملہ کرنے کے لیے آپ کو کبھی بھی تعمیر کرنے کا موقع نہیں دیتے یا پھر کسی بھی چیز کو دوبارہ تعمیر کرنے کے ساتھ ساتھ عمارتوں کو کیمرے کے ساتھ گھومنے کے قابل ہونے دیتے ہیں کیونکہ ہر ایک عمارت کو ایک مخصوص سمت کا سامنا کرنا پڑتا ہے جس کی وجہ سے ایک عام نظر آنے والی سلطنت بنانا مشکل ہو جاتا ہے۔

    buggy as hell کو ڈیزائن کیا گیا ہے کہ L3 سے پہلے ناقابل شکست ہو جائے جب تک کہ آپ گیم کو سپورٹ نہ کریں۔

    گھجی

    کھیل تفریحی ہے لیکن آپ کا مخالف بہت مضبوط ہے۔

    RTS Siege Up! - Medieval War Estratégia gjv

    گیم کو دوبارہ شروع کرنے اور ڈاؤن لوڈ نہ کرنے کے لیے آپ کو ایک اشتہار دیکھنا پڑے گا

    یہ بہت گلچ ہے اور اس نے مجھے باہر نکال دیا plz اسے ٹھیک کریں plz مجھے اسے کھیلنا اچھا لگتا ہے اور میں اسے دوبارہ انسٹال بھی کرتا ہوں plz گلچ اور اس بگ کو ٹھیک کریں جس نے مجھے باہر نکال دیا


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :